Veckans enkla dag 1

Hej igen kära vänner! Denna vecka (v.48) är det City gross, veckans enkla som står på schemat! Denna vecka är lite speciell då jag plockat recept ur flera olika tidigare veckor pga besök av människor med allergier, det jag kan lova är att detta inte kommer påverka slutresultatet av denna vecka. Jag har redan lagat och fixat hela denna vecka men bara inte hunnit dela med mig av den till er ännu. Jag är redan i full gång med nästkommande vecka vilket är Recept.nu’s vecka. Men nu åter till City gross vecka och till måndagens rätt vilket var Pitabröd med kyckling, receptet till denna toppen rätt hittar ni här: http://recept.citygross.se/action/recipeCG?recipeid=15570. Denna rätt kostade 221 kr och här kommer ingredienserna:

Denna rätt var superenkel att laga och vart supergod. Smakerna är enkla men ändå så goda, en toppen maträtt till en barnfamilj. Hela denna vecka är faktiskt väldigt barn anpassad och jag gillar den skarpt! Denna rätt kommer att serveras flera gånger i detta hem och var uppskattad av alla. Denna rätt var till och med så god att jag glömde helt bort att ta ett kort på slutresultatet men jag antar att ni kan gissa er till hur ett pitabröd ser ut. Nästa recept som kommer upp på bloggen kommer att vara Pannbiff med lök, en riktig svensk klassiker! På återseende.
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0