Veckans enkla dag 3

City gross veckan fortsätter med en väldig fart och här kommer veckans roligaste recept, Crash-Boom-Burger! Receptet hittar ni här: http://recept.citygross.se/action/recipeCG?recipeid=11335. Denna roliga rätt kostade 202 kr och här ser ni vad jag använde för ingredienser:

Denna rätt tog lite tid att fixa i ordning men var en stor succé här hemma! Det var inte bara en vanlig tråkig hamburgare utan något lite extra! Rätten var inte alls svår att göra utan var det något som gör att man kanske borde laga den på helgen så är det pga tidsbrist i veckorna. Är man en småbarnsfamilj så rekommenderar jag varmt denna rätt!

Ser det inte roligt och gott ut??  Jag tycker i alla fall det och vet att detta kommer att serveras flera gånger här hemma hos mig. Ha det bäst till vi hörs nästa gång!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0