Veckans enkla dag 4

Torsdagens rätt på city gross veckan var Asiatisk svamp- och kycklinggryta. Receptet till denna goda gryta hittar ni här: http://recept.citygross.se/action/recipeCG?recipeid=18359. Grytan kostade 245 kr att inhandla och här ser ni de ingredienser jag använde:

Denna rätt var inte alls svårlagad och tog inte så långtid men det blev väldigt mycket mat! Jag tror att vi alla här hemma har ätit av den två gånger och det finns fortfarande rester kvar… Grytan var väldigt god så det var inga problem att äta mera av den men det vart väldigt mycket av allt… Det ända jag tycket var negativt var att det hade kunnat vara lite mer sting i grytan men det kunde man själv reglera efter hand. Jag hade dock så bråttom att jag helt glömde bort att ta en bild på resultatet men det finns en bild i receptet. Nästa recept jag kommer skriva om här i bloggen är något så roligt som Ciabattapizza med köttbullar så vänta nu på det med spänning!
//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0