Veckans recept dag 3

Onsdagens rätt var Gorgonzolarisotto och här hittar ni receptet: http://www.recept.nu/1.298338/caroline_hofberg/smaratter_tillbehor/ris_couscous_andra_gryn/gorgonzolarisotto. Risotton kostade 106 kr i inköp, jag kan dock inte visa upp någon bild på ingredienserna då jag lyckades glömma att ta någon…

Jag har aldrig tidigare gjort risotto så det var helt klart en rolig rätt att göra men dock enbart för att jag inte gjort det tidigare, utöver det var rätten rätt tråkig… Jag gillade de första tuggorna av rätten men sedan tyckte jag att det bara blev för mycket… Mina föräldrar gillade smaken på rätten men tyckte det ”blev lite enahanda utan något till”, så betyget är lite blandat denna gång. Det blir dock ingen bild på resultatet heller eftersom jag lyckades glömma att ta även denna bild. Imorgon är det ugnspannkaka med skinka som står på schema. Ha det bäst tills vi hörs igen!
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0