veckans recept dag 4

Torsdagens rätt var Ugnspannkaka med skinka och här kommer receptet: http://www.recept.nu/1.306140/eja_nilsson/varmratter/agg_mejeri/ugnspannkaka_med_skinka_eller_svamp. Rätten kostade 162 kr, dock blir det ingen bild på ingredienserna eftersom jag lyckats glömma att ta någon…

Rätten var inte alls svår att laga men jag vet inte om jag är superimpad av resultatet… Till en barnfamilj hade jag valt att ta bort oreganon och timjan, dels pga att barn inte alltid är så förtjusta i dessa kryddor (framför allt inte i pannkaka) och sen också för att kunna dra ner priset.

Imorgon är det sista receptet för veckan, Tacotårta! Visst låter det väl ändå lite roligt? Ha det bra tills vi hörs igen!
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0