Budget veckomenyn dag 1

Denna vecka är det Arlakökets budget meny som stod på mitt lilla schema för veckomenyer. Denna vecka är lite speciell i jämförelse med de andra veckorna då jag själv fått välja ut vilka recept jag velat göra från kategorin budget.  Jätte smart enligt mig då vi alla gillar olika saker och kanske har barn eller småsyskon i mitt fall som inte äter allt. Veckans första recept vart Carbonaragratäng och det hittar ni här: http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=18865. Rätten kostade 119 kr och här är ingredienserna:



Gratängen var superenkel att laga och blev faktiskt riktigt god. Finns inte så mycket mer att säga om rätten men såhär såg den i alla fall ut när den var klar.

Jag återkommer så fort jag kan med nästa rätt för denna vecka vilket var köttfärspaj, jag lovar den är värd att vänta på!
// Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0