Billiga veckan dag 4

Idag lagade jag kyckling med basilikaris, veckans hittills godaste rätt. Receptet har du här: http://www.ica.se/Recept/kyckling-med-basilikaris-714157/ Rättens kostnad landade på 72 kr vilket jag tycker var väldigt bra med tanke på att det var en kycklingrätt. Kom idag också på att kostnaden för billiga veckans första rätt, stuvade grönsaksmakaroner med korv är lite billigare än vad jag skrev då jag använde hälften av grönsakerna idag. Inköpskostnaden är dock fortfarande densamma.  Här är iallafall de varor jag använde idag:


Jag tyckte även denna rätt var relativt lätt att laga men det blev så gott! Hela familjen älskade rätten och jag kommer definitivt att laga detta igen. Här ser ni rätten, ser det inte supergott ut?

Är det något recept ni funderar på att göra som jag hittills lagat så sluta tveka och laga detta för jag lovar er att ni inte kommer ångra er!
Om en stund kommer ni få en liten baknings överraskning, hoppas ni väntar med spänning.
// Alexandra


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma

Tjing för resterna till lunch imorgon! Mums!

2011-10-13 @ 22:56:57
Postat av: Sabba

Det här ska jag laga i helgen och ha som matlådor nästa vecka!

2011-10-14 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0