Veckans Middagar dag 2

Hej igen kära vänner! Det har varit lite dåligt på blogg fronten denna veckan men idag har jag bestämt mig för att skriva inlägg efter inlägg tills jag är klar. I tisdags var det tunnbrödrulle med mandelpotatis och saltgurka som stod på menyn. Receptet hittar du här: http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/t/tunnbroedsrulle-med-mandelpotatis-och-saltgurka/ . Varorna till rätten landade på 136 kr.

I rätten skulle man även ha Lammchorizo vilket jag tyckte var lite märkligt. Dels för att det inte fanns någonstans i butiken och sen också för att onsdagens rätt var lammfärsfrikadeller… Två lamm rätter samma vecka, brukar man ha det?  Bortsett från det så var rätten ganska god även om jag inte är jätte förtjust i mos. Det som enligt mig var krångligast med denna rätt var själva uppläggningen. Fick verkligen inte det till någon ”strut” så fick inkalla expert hjälp i form av min mamma. Tycker hon får ett helt klart godkänt, eller vad säger ni?

Så om en stund återkommer jag med min recension av Lammfärsfrikadeller i tomatsås, detta vill ni inte missa kan jag lova!
// Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0